اهـــــل قــــــلـــــم

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت اهـــــل قــــــلـــــم


سپاهان درب
ویسی:زهراستقلال را گرفتیم،داور شجاع بود
عدم واریز یارانه ۳ برابری به مددجویان کهریزک
یارانه مردم صرف خرید کالا خواهد شد؟

۲۸۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد که براثر آتش سوزی در یک انبار بزرگ لوازم خانگی در کرج حدود 10 میلیارد ریال خسارت به بار آمد.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: هیچ بانکی مجاز نخواهد بود سود علی الحساب سپرده ها را بیشتر از نرخ مصوب شورای پول و اعتبار ( 15 درصد) پرداخت کند.

بی‌ام‌دبلیو 805 سی‌اس‌آی ماشینی از سری 8 خودروهای بی‌ام‌دبلیو است که بین سال‌های 1989 تا 1999 در شرکت بی‌ام‌دبلیو آلمان تولید شد. حالا بعد از چند دهه از تولید این خودرو یک عشق ماشین از دلیل علاقه شدید خود به این مدل خاص از تولیدات بی‌ام‌دبلیو می‌گوید و اینکه چگونه این خودرو تازگی خود را همچنان حفظ کرده است و همچنان مردم آن را با مدل‌های جدید اشتباه می‌گیرند. علاقه شدید به خودرو و یک مدل خاص کلاسیک و توضیحات پر شوری که از آن ناشی شده است را در این ویدیو ببینید.

در ادامه اجرای طرح بخشودگی سود تسهیلات بدهکاران بانکی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان، بر اساس اولویت‌بندی انجام شده این بار بخشودگی سود و جرایم بدهکاران بانکی تا سقف ۴۰ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته است.

وزارت ورزش از ابتدای گرفتن این میزبانی قول همکاری و کمک برای تامین هزینه جوایز این رقابت‌ها را داده بود. درست چند روز قبل از آغاز مسابقات محمدرضا داورزنی جای سجادی را در وزارت ورزش گرفت و همین موضوع ماجرار را عوض کرد. هر چند مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج در مورد این بدهی ها بی تقصیر نیست

موراتا که برای چندین هفته به منچستریونایتد لینک می‌شد، نهایتا با انصراف شیاطین سرخ و اقدام آنها برای جذب روملو لوکاکو، به جدی‌ترین گزینه چلسی تبدیل شد

بر اساس داده های مرکز آمار ایران، در سال 95 برای سومین سال پیاپی دخل خانوارها از خرج آن ها بیشتر شده است و این یعنی در سه سال اخیر خانوارها دارای مازاد بودجه بوده اند. طبق سال های گذشته باز هم هزینه های مسکن بیشترین سهم را در سبد هزینه ای خانوارها دارد. هزینه های مسکن، 40 درصد هزینه های خانوارهای شهری و 30 درصد هزینه های خانوارهای روستایی را به خود اختصاص داده است.

عزیزی که هیچ توجهی به ترافیک سنگین بازی های دو تیم و مهمتر از آن عدم امکان درآمدزایی مناسب بدلیل عدم موافقت صداوسیما با پخش زنده بازی نکرده است، حسن روحانی را برای برگزاری این دیدار به کمک طلبیده است.

جهان انرژی در 24 ساعت گذشته شاهد تحولات گوناگونی از جمله واکنش ترکیه به حفاری توتال در سواحل قبرس، تکمیل فاز نخست شهرک صنعتی انرژی عربستان تا چهار سال آینده و یک هفته با انرژی های تجدیدپذیر در یکی از ایالت های چین بوده است.

نخستین تفاهم‌نامه خدمات نوسازی پس از برجام، برای نوسازی تأسیسات و افزایش تولید گاز از میدان سلمان امضا شد.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/